Oldalak

2012. július 31., kedd

Ma traning

Ma is kaptok egy kis videót :)


Szerintem most nem voltunk a legjobb formában de azért Csibi ügyes volt,büszke vagyok rá :)
Kaptunk megint tanácsot és most már úgy lesz ;) Bemásolom :

1. ne hagyd neki hogy magától ugráljon át akadályt (pl mikor először viszed az első akadályhoz) mert máskor is megoldja majd magától azokat is amiket nem kéne (azaz kizárás )
2. a szlalomnál ha jutalmazol akkor még 1-2 lépést tegyél a szlalom utolsó rúdjától, mert konkrétan az utolsó kapuban van még Csibi mikor kapja a kaját. Tanulja meg hogy a szlalomnak úgy van vége ha rendesen kijön belőle.
3. Kicsit elvoltál veszve ahogy látom, nem pörögtél, Csibi viszont nagyon ment volna és ezért látszik hogy folyton megakadtok, nem egyenletesen haladtok a pályán. Legközelebb amikor a startnál ül a kutya te is állj meg, fújd ki magad és készülj fel fejben hogy most futni fogtok. Én is mindig ezt csinálom, kell kb 5 mp mig hivom a kutyát a startnál.

Az átugrást magától Csibi nagyon sokszor csinálja úgyhogy leszokunk szépen róla :)
A szlalom nagyon is igaz mindig akkor jutalmazok amikor még bent van a kapuba..:S ezen is változtatunk :) Igen és tényleg sokszor megakadtam erre még szó mint szó emlékeztem is..sokszor én sem pörgök rendesen pedig Csibi is akkor ám *-* .


Igen jól gondoljátok remélem legalábbis megkaptam ezt a könyvet is :) Nagyon csipázom a hapsit (jó persze csak kutyás tanítását :D ) úgyhogy örültem neki :) lassan kiolvasom és hát most alakítunk jó pár dolgon.Főleg a nyugi üzemmódon kajánál meg nálam is a nyugi üzemmód.Eddig mondjuk megvoltak már azok hogy ajtónál én megyek elsőnek ki-be,kajánál lekell ülnie és várni szépen ha leraktam a tálat akkor is akkor ehet amikor mondom neki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...