Oldalak

2012. július 24., kedd

vihíí ^^

Na jelentkezünk :D
Sok mindenről nem nagyon tudok mesélni.Kezdünk egyre jobbak lenni agilityben főleg Csibi de én is javulok :) Ilyen 2-3 naponta "edzünk" és hát nagyon jó ^^ Szerintem imádja csinálja,figyel mint mindig de ezt nem egyszer leírtam :) Általában már nem annyira könnyű pályákat rakok ki mikor hogy.Volt már kint egy A3-as jumping átalakítva egy kicsit.Akkor egyszer egy A1 agility meg stb.Vagy néha simán zónázunk, csak szlalomozunk és néha előfordul hogy simán az íveket,irányokat gyakoroljuk vagy váltásokat.

Kicsit eltérve az agilityről ugye úgy volt hogy indulunk az UFO.kupán de ez nem jön össze valami miatt ami egyenlőre titok ;) De azért gyakoroljuk a trükköket szépen sorjába és mennek is szépen. :) Íme a bizonyíték :
Összes trükkünk rajta van azt hiszem :)
Sétálni is voltunk párszor mindig jön ha hívom de őszintén a nyulaktól félek mert ha egy felbukkan..jó 2 hónapja is azután tünt el...Így ugye ettől félek de hát sétálni muszáj menni másfele meg nem tudom elengedni..így marad ez a hely..de mindegy eddig nem tünt fel és remélem nem is fog :)






 Így a tegnapról is mesélek egy kicsit.Mivel tegnap ahoz képest meleg volt így kicsit bevizeztem a két kutyát.Hát nem nagyon tetszett nekik de hát muszáj volt.:) Utána kiraktam mind a kettőt a napra és egy 30 perc alatt meg is száradt mind a kettő.Csibivel kezdtem megfésültem mindenhol szép tiszta lett,látszott rajta hogy megvan fésülve.
Nagyon csini lett rajta jobban meglátszik mint Manón.







Manó is csini lett de rajta nem annyira látszik.Mindkettőnek levettem a nyakörvét is és alatta is megvoltak fésülve szépen.Azt hozzá kell tennem mindketten nagyon szépen türték még Manó is akiről ez nem mondható el.De persze senkinek nem tetszett hogy vizes így bele a fűbe..:D






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...