Oldalak

2012. július 9., hétfő

Traning

Este ilyen 8-9 környékén fogtam magam és kimentem  a kutyákhoz kicsit agilityzni :)
Csibivel kezdtem akivel ezt a pályát futottuk : KATT! Biztosan elvetemültnek találtok hogy egy ilyen kutya A3-as pályát megy de engem nem zavar legalább gyakorlunk :)
Nagyon ügyes volt szerintem nekem nagyon tetszett amit produkált.Igaz nekem néha az a fránya egy lépés hiányzik és miattam ront.Még hozzá jobban kellene biztatnom szerintem legalábbis,mert akkor sokkal gyorsabb lenne.:)
Csibi után Manó következett.:) Vele könnyebb pályát mentem mert ő nemrég kezdte.Szuper gyors igaz néha kicsit makacs de nagyon ügyes :) Pálya ------------------------------------------------------------->
Kicsit kicsi de ha kell valakinek akkor elküldöm nagyobba :)
Manó videó :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...