Oldalak

2012. augusztus 2., csütörtök

Vizezés

Ma kicsit kimentem ilyen fél 7,6 óra fele és lehűtöttem a kutyákat.Nagyon meleg volt ma így muszáj volt.Csináltam egy kis meleg-hideg víz párosítást és bele mind a kettő kutya szépen.:)
Utána napra kint voltak egy kicsit száradni 15 percet kb és utána egy gyors fésülés és picit átvettük a trükköket :) Meglátszott hogy másabb jutalom falat volt nálam vagyis inkább sonka és nem párizsi mert úgy pörgött mind a kettő..:)
Miután pihentek egy kicsit elővettem Csibit és kicsit klikkereztünk és rádolgoztunk a trükkökre.Utána még gyakoroltuk a szlalomot is egy picit és eldöntöttem hogy belefogunk az engedelmesbe.Eddig csak odáig jutottunk hogy leül én beállok mellé és kicsit elindulok ő meg jön velem,ez kb 2 lépést jelent nekem és akkor klikk-juti :)  
Utána elővettem Manót is vele most kezdtem el klikkerezni ugye klikk-juti,klikk-juti szinten egyenlőre és most ez lesz pár napig.Majd átvettük vele is a trükköket és elkezdtem neki tanítani a szlalomot,folyosós módszerrel.Szerintem neki ezt a legkönnyebb felfogni és ment is neki szépen egy-két átmenetelés után és ekkor abba is hagytuk :)

 Ezek után kiraktam egy könnyű pályát és azon gyakoroltunk először Manóval.Vele egyszerűbbet mentem csak simán semmi kerültetés,ív vagy valami :) Ügyes volt a végére jól bepörgött hagytam is :) Csibi is nagyon ügyes volt vele már rendeset mentem kicsit nehezítve és szuperül ment.Vele mondjuk nem mentem sokat mert fáradt volt,meg melege is volt szerintem.Hagytam hagy pihenjen meg ő vele ugye már nincsen semmi agility csak séta meg trükkök mert ugye lassan megyünk táborba :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...