Oldalak

2012. július 29., vasárnap

Videók :)

Mostanság elégé sok videót csináltam mert újra lett rakva a gépem és így van rajta movie maker :) Tudok szerkeszteni és van zene a videók alatt.Igaz hogy az egyik alá véletlenül raktam mert a telefonommal is raktam magyarul két zene szól rajta bocsi..:)
Nagy része agility de van egy trükkös is :)

Trükkös : 
(Közben láttam hogy már egyszer kiraktam.Bocsi)





Kicsit gyakoroltuk a szlalomot illetve a zónákat :) Mentek szépen :)


Ez ahoz képest újabb :) Itt gyakoroltuk a kecskert.Mivel elsőnek gyakoroltuk megvagyok vele elégedve :)


Itt megint zóna traning és persze plusz a ráküldéseket gyakoroltuk.Felküldöm Csibit  a pallóra bal kézzel és ahogy meg fel és jobb kézzel vezetem tovább és futok mellette.Igaz nem valami érthető és a videóban sem látszik sok minden de majd csinálok egy másikat ahol több minden látszik ;)


Csináltam egy Manó running contact traning szerűséget mert neki az lesz mert száguld a mi kis pallónkon.:) De ahogy megcsináltam és megnéztem láttam hogy a zónát pont teljesen átugorja úgyhogy erre gyúrunk és közben tanácsot is kaptam :)

És a legutolsó ami inkább csak ilyen híresztelő :)
Gyertek minél többen a táborba szuper lesz a társaság,lesz agility minden nap.Vetélkedők,séták,frizbi,dog dancing,kutyákkal sátrazás :) Gyertek és élvezzétek jól ki a nyarat kedvencetekkel :) Infók : KATT! (infók)  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...