Oldalak

2012. július 7., szombat

Kopasztás

A címnek megfelelően pénteken 6 órakor Csibi kopasztáson fog részt venni.Sokaknál látom hogy kopaszodott a kutyiuk ilyen melegben..mondom oké menjünk mi is úgyis ráfér már a szőr levágás.Anyum beszélt a kozmetikussal 3000Ft lesz vegyítve köröm vágással plusz fül tisztitással úgyhogy szerintem bőven megéri :) Ezen kívül kedden doki semmi zűr nincsen csak oltás meg féregtelenítés és készen is vagyunk :)
És utána végre ha minden tuti beindul az agilitys karrierünk is.Végre nagyon vártam ezt amikor végre elkezdhetjük mi is ezt a sportot űzni..:) Eközben még jól meggondolva de 60%-ban indulunk hobby kategóriában az UFO dogdancing kupán :)) A zenénk : KATT!
Ezt a részét is kibeszéltem Vikivel és sokat segített amit köszönök neki :)) Szerintem szuper a zene és nagyon jó dolgokat összehoztunk vele :)) Igaz még sehogyan sem állok de majd egyszer csak elkezdem végre :))
Mint egész Magyarországon itt Hévízgyörkön is nagyon meleg van..ebben az évben 3 hét folyamán 3.szor fürdettem meg eddig a kutyákat.Tavaly ehez képest 3 hónap alatt 3-szor úgyhogy már most több lesz úgy érzem..Pluszba még jön Csibinek a kozmetika is.Mondjuk mostanság rászokott a nemszeretek fürdeni dologra.Eddig sem szerette de elviselte,most meg menekül..pedig biztos jól esik neki is ..:)
Ma miután megkapta a fürdés adagját és kicsit megszáradt elkezdtem vele trükközni és szuperül ment minden.Nagyon büszke vagyok rá.Még ma csöpögős hangulatba is ejtett.Ugye éppen végeztünk én mentem be lezuhanyozni mert tiszta kutyás voltam,de mindegy nem ez a lényeg..és ugye hátra vittem a helyére,adtam neki egy jutalom falatot és visszajöttem föntre egy tücsiért kicsit megtörölgetni hogy azért még jobban megszáradjon..Megyek oda éppen enni készült a jutalomfalatot mondtam neki edd meg erre nézz rám és elkezdte elásni,szendvedett vele kb 2 percig és utána fel a házára megtöröltem és ment  tovább a dolgára.Hát olyan  aranyos volt nekem..:) <3  Visszatérve a melegre minden állatnak 2-3 óránként cserélem a vizüket nehogy túl meleg legyen.Mondjuk Csibinek betett a hideg víz így ő langyosabbat kap.
Közben ma levágták hátul a füvet így végre tudunk normálisan agilityzni,meg ugye van egy kisebb pallónk is végre..:) Úgyhogy majd hozom a videókat és nyilatkozom róluk.Mostanság sokkal jobban mutogatok szerintem,de mondjuk a biztatás még mindig kevés,de igyekszem.Sétálni voltunk este fele mert próbálkozom ám én reggel 5-kor felkelni és elvinni sétálni de sose jön össze,mindig visszaalszok..na majd egyszer..:) így ugye este megyünk 8 óra körül de akkor meg lassan sötétedik így keveset tudunk kint lenni és már régen is voltunk,így el sem engedtem hanem csak hosszú 10m-es-en volt és úgy mentünk.Éppen jutalmaztam mert visszajött erre pont szalad el egy nyúl amit szerencsére nem vett észre de kapásból kapcsoltam és durr rá léptem a 10m-re..Utána a szagát megérezte és ott követte el addig ameddig kiment.Utána meg jöttünk haza :)
Voltam a mamánál is Csibivel.Nagyon jól viselkedett,hülyéskedtünk lőttem pár képet.:) Kb ott voltunk 4 órát és nagyon ügyes volt.Ott csak a trükköket vettük át.:)


5 megjegyzés:

  1. Gratula :) Képzeld Petra lehet hogy mi is elkezdenénk Lilivel agilityzni(néha elmennénk edzésekre Kecskeméten) Csak még az oltást kellene megoldani nyakörvet,pórázt ,ketrecet szóval azért még van mit csinálni :D A DD-s versenyre lehet hogy elnéznék ;)Ha elmentek :)

    VálaszTörlés
  2. És blogunk is van :) Ha van kedved nézd meg :)
    http://alexa-lili.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Köszi :)
    Na az nagyon jó sok szerencsét kívánok remélem összejön :)
    Na gyertek csak :)
    Na követjük :)

    VálaszTörlés
  4. Megyünk-megyünk :D És állítólag nevezünk is ;) Trükk verseny-kezdő kategória :D
    Köszi : )

    VálaszTörlés
  5. Am kíváncsi vagyok hogy majd mivel drukkoltok elő ; )

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...