Oldalak

2011. október 5., szerda

Szuper kutyám van...

Ma rájöttem hogy egy szuper kutyám,van.

Délután eleje: Haza jöttem a suliból,kicsit gépeztem és kimentem.
Elvittem föl a játszóra és vissza.Nem hosszú táv de este is megyünk nagyobbra.:)


Este fele: Megint kimentem,de most a madzagra raktam Csibit.
Elindultunk kifele a homokos részre.Végig nem fogtam a pórázt és olyan ügyes volt.<3Mentünk és leértünk egy füves részre.Mindkét oldalán fű van.(majd hozok képet róla)Egyikre elmentünk persze a "pórázt" nem fogtam és szaglászott kicsit meg "kocogott".Utána átmentem a másik oldalra és futottam ő meg jött utánam.<3<3
És nem ment el.Annyira örültem neki hogy csak na.Majd hétvégén lefárasztom és úgy megyek ki vele hogy rajta a madzag ő meg futkoshat,már amennyire akar.:)
Fúú,de annyira örültem neki.Meg utána vittem pár körre futni Manót is.

És még pár kép:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...