Oldalak

2011. október 22., szombat

Jó napom/unk van!

Ma voltam kint Csibinél gyakorolni a trükköket.Mentek neki kicsit rádolgoztunk a marad-ra meg a kúszik-ra.

Tanultunk ám újjat is a bele vezényszóval.Ez úgy áll hogy bele kell mennie egy ládába.Erre kb. 6-7 perc alatt rájött.:)Kitaláltam hogy csinálok egy "kűrtöt" ami a Rózsaszín Párduc zenéjére lesz.:DMég alakulóban van és arra is gyakorlunk gőz erővel.Kis elfoglaltság.Meg voltunk ma sétálni is persze,és ügyi volt.Kis szimat,futás,és okosság.:)Lettek képek is..És a legjobb még csak most jön.Szerencse hogy ma még nem írtam blogot ugyan is kb 1 órája behoztam Csibikémet a házba!!!Annyira cuki volt..Össze-vissza rohangált,megcsúszott a kövön meg meglátta magát a tükörben aztán mindig nézegette.:DDe sajnos utána kivittem egy 20 percre rá mert ha véletlenül anyum hazajön megöl...!!Erről képek nem készültek nem akartam ezzel szenvedni,inkább élveztem/tük a pillanatot.



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...