Oldalak

2011. október 17., hétfő

Szökés

Na vagyunk.:)

Apum elvitt még nem tudom mikor és mentünk vásárolni..Csibinek kettő jutit akartam venni de nem jött össze...Sajnos.De egyet tudtam.Ma már fogyóban is van de nem baj.:)Itt vannak:




 
Meg voltam még csütörtökön venni ilyen keményebb csontot.:)


Ma voltunk egyszer hittan előtt sétálni:
Jött az egyik barátnőm és lementünk hátra.Csibi egész jól jött néha-néha elfigyelt de ment.Na akkor jó nagy futkározások(majd lesz kép is)meg pár marad.Utána kiszökött és bement  a mellette lévő asztalos nagy műhely szerűségbe,(egy egész telek elvan  kerítve)mert nyitva volt a kapu.Oké,mondom Boginak hogy menjünk fára mászni:D,és utána go haza majd jön ha kifutkározta magát...:S
Megyünk hazafele erre szalad ki nagy lihegés közepette a "műhelyből".Akkor mondom menjünk vissza úgy is fáradt úgy sem megy el..Nem is ment.De mondjuk ez volt a bünti.

Meg hát voltunk most nem rég ilyen fél 6 környékén mehettem ki.Kimentem felállítottam egy kis agility pályát,és mentem Csibiért.Elmentünk sétálni hogy ne pörögjön annyira,persze rövid volt.Útközben mondom rövidítsünk egy kerten át erre belelépett szegénykém ilyen szúrós akármibe.:S
Kiszedtem felmásztunk ilyen "domb"-ra és láttam ott van ilyen kis nagy tócsa szerűség.Jó azért nem kicsi.
Megnéztük vissza fele meg mentünk haza.Akkor itthon trükkök.Tegnap este írtam hogy mik vannak tervben.:DAbból egyet el is kezdtünk és megyeget is a Le a fejjel nevezetű trükk.
Kicsit gyakoroltunk és agility következett.Abban gyönyörű volt.<3

Ui.:Keresünk séta társakat.:)





Képek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...