Oldalak

2011. október 6., csütörtök

Sikerült!!!

Ma megint voltam Csibivel hátul...:D

Kosár után:Hazajöttem kosárról és kimentem Csibihez.Elsőnek átvettük a trükköket,utána meg elindultunk hátulra behívásozni.:DMiután visszaértünk rá a hám le a nyakörv rövid lánc póráz és irány futtatni.:)
Ment is mentem vele egy kört,és össze futottunk megint a viszlával.:)Kis aranyos lány<3
Hazajöttünk,direkt lefárasztottam a futtatással és megint mentünk ki.De most úgy gondoltam hogy futtatom kint is és mivel fáradt így nem megy el.Nem is ment.Eldobtam homok darabokat(Csibi nem játszós)és futott utána én meg megdicsértem hogy megnézte mi az és megint:Dszombaton meg majd viszek ki labdát vagy botot.Azzal jobb lesz.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...