Oldalak

2011. október 12., szerda

A rossz kutya

Ma a nagy hidegben voltunk kicsit sétálni.Kb 20 perces lehetett.
Csibi most rossz volt.Nem nagyon figyelt rám,és el el kalandozott meg futni sem volt nagyon kedve.Ha mondtam neki hogy mehetsz csak elment tőlem 2 méterre aztán annyi.És vissza is jött.Mondjuk lehet tőlem vette mert nem voltam jó kedvemben.Reggel kicsit rosszul voltam hideg volt és még rá tett hogy a macska jött utánunk így vittem magunkkal,mert már az út felénél jártunk és nem volt kedvem vissza fordulni.A labdát kidobtam a kerítésen kivülre így aztán hazafele mehettünk be a veteményesbe.Ha látta volna a gazdája szív rohamot kapot volna szerintem.Mindegy,nem látta és ennyi.Haza értünk megfésültem,átnéztem aztán adtam neki egy kis tojást.Hogy fényes legyen a szőre.:)Rá egy 10 percre meg mentünk a boltba a macskáknak kajáért.Oda is jött velem,és találkoztunk egy pulival is.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...