Oldalak

2013. január 21., hétfő

Póráz

És végre sok vágás,8 videó és sok kaja árán de fel van véve a videónk az I.Állat és Ember dogdancing parádéra :) 
Íme :

És ma kicsit kimentem igaz esett egy picit de túl élem meg hát a kutyáért mindent. :) 
Elsőnek kiraktam egy pályát nem volt annyira nehéz kis gyakorlásnak nagy sárban megfelelt.A kecskerrel is nagyon megszenvedtünk egyszerűen ha a bal kezemmel akartam kecskerezni nem tetszett neki és nem ugrotta meg az akadályt.Persze jobb kézzel megcsinálta nem értem én ezt.De kicsit rányomtam a hangsúlyt és a végére elfogadhatóan ment.És hát persze kedves kutyuskám finnyás és nem futott olyan gyorsan a sár,víz miatt így én meg kiköptem a tüdőmet hogy "az az Csibi" "ügyes vagy tovább" szavakkal illettem és gyorsabban itt jött valamivel.:) 
Váltogattam a pályát visszafele,máshogyan,kecsker nélkül,simán,forgásból indulva,maradból szóval gyakoroltunk.
Ezek után Manó következett hiszen nagyon rég nem hoztam le kicsit gyakorolni elsőnek bénáztunk is de kicsit rápörgettem a kajára,trükkökkel és a végén egy szép bejezéssel be is fejeztük.Pár trükk és kicsit gyakoroltuk a pórázon való sétát mert hát borzalmas volt eddig is.De most már szépen megy az eddigihez képest egy kis csitt,ss hang meg egy enyhe rántás és voalá gyönyörű. :) Itt is a legjobbkor fejeztem be vele.Csibinél egyszer volt csitt és utána mint az angyal működött rendesen,ügyes okos.
Befejezésül pedig a privát  szférás dolgot gyakoroltam 3 m körzetbe nem jöhetett és nem is jött. :) Manó is ügyes volt pedig eddig vele nem gyakoroltam semmit de szépen kezdi felfogni szerintem ki a főnök itt nálunk.Különben nagyon makacs is tud lenni most is várni kellett kb. 1-2 percet miután be álltam elé hogy menjen hátrébb de hátrébb ment és nem 10 perc után ugyanis utoljára annyit álltam ott. (!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...