Oldalak

2013. január 1., kedd

2012-2013



Először is Mindenkinek Boldog Újévet kívánuk/nunk és remélem ebben az évben is minden vágyatok,kívánságotok teljesül.

Március : Csibi 7. születésnapja még egy évvel több lett. :)
Augusztus : Meglátogattuk az állatorvost és Csibi megkapta a veszettség elleni oltását.Ellátogattunk Hetényegyházára a Mini Agilitys Táborba amiről még nem hoztam bejegyzést hupsz.És Csibi meg is lett ám nyírva Petra által még egyszer köszönjük :)
December : Első agility edzésünk a Péceli kutyaiskolában. :)

Ezeken kívül tanultunk trükköket,és egyre jobban belejöttünk az agility világába is.Én is fejlődtem,és ő is.Igaz ő sokkal többet.Több embert ismertem meg közelebbről és sokszor rájöttem ki az igazi barát és ki nem.Remélem ebben az évben nem csak nekem de mindenkinek minden sikerülni fog.Kitartó,boldog 2013-as évet kívánok!
Amit ebben az évben elszeretnék érni :
  • Még több kutyás megismerése és a mostani jó barátaim megtartása
  • Csibivel egyre több edzésre eljutni
  • Több kutyás rendezvényre versenyre kijutni
  • Haladni trükkök,engedelmesség terén
  • A behívást még jobban elsajátítani
  • A falkavezérségemet megőrizni és még erősebbé tenni
  • Még többet tanulni a kutyákról,tanításukról
  • Szeretnék eljutni egy dog dancing versenyre minimum nézőnek de akár indulni is 
Köszönöm azoknak akik sokat segítettek nekem Orsinak,Krisztinek,Alexának,Petrának,Patríciának,Dorinának,Vikinek,Dorkának,Mariannak,Szilvinek,Timinek,Piroskának,és a többi blökisnek,kutyásnak akik segítettek főként nekem hogy újra rázódjak ha rossz kedvem,elrontottam valamit.És hogy mindig segítettek.Köszönöm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...