Oldalak

2013. január 3., csütörtök

Japán vacsora

Japán vacsora : Kimész a kutyához kajával és elkezded enni de úgy hogy kiszabsz tőled 2m sugarú kört ami a te területed (és persze kajád) ami a tied.Ha a kutya bejön a körön belülre kiküldöd,morgással,kiáltással,vagy felállsz és úgy de nem lehet a kutyához érni.Ha végeztél a kajával bemész.
Kíváncsiságból kipróbáltam Csibivel a japán vacsorás dolgot.Hát elsőnek beakart jönni de kizavartam és utána még egyszer próbálkozott odajönni mikor elfordultam de ügyes volt többször nem. Próbáltam olyat is hogy a földre raktam a párizsit (ugye az az övé) én meg ettem kekszet és mint ha az is az lenne ott hagytam de ugye előtte ugyan így bevédtem és elmentem messzebb,elfordultam,elbújtam.Ugye semmi marad de ő ügyesen ott maradt asszem csak 1-szer próbálkozott itt is.Kiváncsiság képen még azt is kipróbáltam hogy mit szól ahhoz hogyha simogatom kaja közben vagy belenyúlok a táljába arrébb viszem esetleg.És semmi morgás,nem zavarta nagyon örültem neki.
Magán szféra :
Kimész megint és mondjuk leülsz egy székre kint.Magadtól megint 2m sugarú kört kiszabsz oda a kutya nem mehet.Ugye te vagy a falka vezér te szabod meg hova mehet és hova nem.De az a legjobb ilyenkor ha ő nem megy sehova miután kizártad arról a helyről hanem ott marad ül,fekszik és vár.Egy idő után én például odahívtam magamhoz ha ügyes volt.(rosszul fogalmaztam)
Ezt is kipróbáltuk és hát ez sokkal jobban ment azonnal kiment és várta hogy legyen valami nem ment el ott maradt és megvárta még szóltam neki.Egyszer kb 7 percig nem szóltam,elfordultam és semmi maradt ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...