Oldalak

2013. január 12., szombat

Igazítás


Ma nem nagyon értem rá délelőtt,így délután akartam kimenni de ez csak 5-órakor sikerült.Ugye már este van/volt ezért nem agilityztünk,hanem kicsit gyakoroltunk.Voltunk vásárolni ott vettem Pedigree Rodeot ez volt a jutalom. :)
Elsőnek a kűrünkhöz szükséges hempereg jobbra-balra dolgot akartam tisztázni mert hát nem nagyon ment mert, bele tanítottam Csibibe hogy 1 jobbra-1 balra hempereg és jutalom.Szóval úgy kezdtem hogy elsőnek csak balra és utána meg jobbra gyakoroltuk.Azt is elrontottam hogy ugyanazzal a kézzel adtam ki a parancsot és most ezen is változtattam hogy jobb-hempereg =bal kéz,balra-hempereg=jobb kéz.Így már sokkal jobban is ment. :) Ezek után belekezdtünk a kánkán-ba amiben segített a klikker és pikk-pakk felfogta Csibi. :)
Klikker gyakorlást is raktam bele,hogy klikk kaja,klikk kaja,klikk kaja hogy még jobban menjen.Utoljára pedig picit azt alakítgattuk hogy ne húzza a pórázt,igaz csak bent az udvarban de a végére ment szépen.A múltkori sétán is tökre meglepődtem ott amint rövidebbre vettem a pórázt szépen jött nem húzott,ügyes volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...