Oldalak

2012. augusztus 30., csütörtök

Slalom

Ma nem egész pályáztunk hanem csak szlalomot gyakoroltunk.Nagyon jól ment a kutyakonzerv megtette a hatását.Szépen végig száguldott a szlalomban.Nagyon tetszett nekem is és egy csomószor vissza kellett ütnöm a földbe a rudakat mert mindig kijöttek úgyhogy tényleg száguldott.Talán ez volt eddig a legjobb szlalom edzésünk.:) Megpróbálkoztunk azzal is hogy a szlalom jobb oldalán vagyok és hívom be miután elkezdni átmegyek a másik oldalra és úgy lesz vége.Ez pár alkalom után ment így abba is hagytam.És még plusz az elején kicsit gyakoroltuk még a másik oldalon vagyok szlalomos témát,szerintem gyakorlás kérdése és bele jön :)


Persze Manót se hagyjuk ki ő vele meg belekezdtem a szlalomba.Ő is ügyeskedett.Mutogatóssal tanítom neki azt nem lehet elrontani és szerintem hamar felfogja majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...