Oldalak

2012. augusztus 2., csütörtök

Teendők

Gondolkodtam rajta és úgy vagyok vele megírom hogy miket végzek el a tábor előtt :)
Különben így hozzáteszem hogy nem így akartam a két bejegyzést hanem hogy egyiket megírom éjfél előtt a másikat pedig most így "másnap",de hát nem úgy jött ahogyan terveztem..
Amint láthatjátok megújult kicsit a külső raktam be oldalakat  amiket egy kattintással eltudtok érni.Akkor megváltozott a szín is kékre váltottunk de sötétebb változatra mert egyszer volt világos is :)
És akkor a sorolás :)

  • kutya kaki felszedő zacskó   *
  • konzerv,táp   *
  • párizsi    
  • tálak     *
  • egy alapos fürdés Csibinek
  • veszettség elleni oltás Csibinek
  • póráz,hám,kendő tisztítása   *
  • lepedő kimosása 
  • jutalom falatok megvétele
  • csokik megvétele
  • és persze minden bepakolása :D 

(ui.: a lista ha kell folyamatos bővítés alatt áll )       ( ami már megvan * van mellette :D )

Hát a nagy felsorolásnak ennyit :))
A tábort persze nagyon várjuk főleg én hiszen nem is tudja ő mi lesz :) Szerintem szuper agilitys tábort lesz sok-sok programmal.Köztük agility edzések,séta,dog dancing,frizbi,engedelmes,humán agility (ez nagyon jó lesz :D ),kúszó verseny,tűz-víz-repülő kutyákkal fűszerezve,székfoglaló úgyszintén és persze a sátor beszélgetések Alexával és Lilivel jó-jó főleg Alexával nagyon jók lesznek :D Ugye-ugye? :) Már megbeszéltük hogy szólunk Petrának hogy a mi sátrunk messzebb lesz a többitől mert mi nem alszunk majd sokat szerintem :D Nagyon várjuk különben az edzéseket sok segítséget kapunk majd és persze a fényképező gép már töltőn van már most (igaz ha minden jól megy holnap még használva lesz :)  ) úgyhogy jó sok kép és videó lesz készüljetek ám :) Jó lesz a szórakozás minden tuti frankó lesz szerintem :) Különben alapon kedd reggel 7-8 körül indulunk apummal itthonról ami azt jelenti hogy reggel kb 5 negyed 6 körüli kelés és öltözni elkészülődni és goo Csibivel jó fárasztó séta és utána haza fürdés nekem és lassan indulhatunk is :) Jó kis móka lesz az tuti és nagyon várjuk amit nem tudok elismételni 100-szor sem :))
További infók :
http://tapi-lindi.blogspot.hu/2012/07/tabort.html
http://www.facebook.com/groups/502050716488723/           (igaz ide be kell hogy vegyünk titeket :)  )
És egy kis ízelítő a reméljük hogy sokan jönnek videóból de sajnos közben kiderült hogy nem mindenki tud eljönni..:(

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...