Oldalak

2013. április 5., péntek

Semmi érdekes

Mint sajnos mindenhol itt is nagy esőzések vannak.Tiszta sár a sétáló helyünk is. :S De voltunk ettől függetlenül sétálni.Általában póráz nélkül, a kutya,én,zene,és fényképezőgép társaságában indulunk útnak. Csibi egyre jobban behívható aminek nagyon örülök.Pont tegnap sétáltunk és fényképeztem éppen és nem arra figyeltem hogy merre megy és van  kerítésen egy nagyobb lyuk (amin én is átférek) és ott átment.Máskor itt mindig elszaladt mert amerre elmenne az kivisz még nagyobb "pusztákra".És most nem!! Igaz többször szóltam neki de legalább visszajött szóval nagy dicséretet és párizsit kapott. :) És mentünk tovább. Általában a györki tóhoz megyünk ott elszaladgál,én meg elugrálgatok ott mellette. :D Nincsen sok mondanivalóm ezért nem is írok maximum képeket tudnék hozni az meg unalmas lenne egy idő után.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...