Oldalak

2013. március 11., hétfő

Előröl

Első sorban nagyon szépen köszönöm Bikficnek a blog kinézetét nagyon tetszik! :)

Ma még jó idő volt kicsit kimentem.Ki raktam egy jó kis pályát volt benne szlalom,karika,kúszó (szép itthon összerakott,de volt)ugrók és nagyon nagy sprintelések. :) Olaszban Csibit elsőnek nem tudtam lehagyni utána meg összehoztam és kicsit sprinteltem és akkor sikerült szépen váltani.De persze ha én gyorsabban futok akkor ő is szóval.A szlalomunk egyre szebb,a másik oldalról is alakulgat aminek örülök igaz sokat kell segítenem neki,de nem baj javítunk.Még a szlalom végével van néha gondunk,van olyan hogy kihagyja.A kúszózás jól megy,ahhoz képest hogy itthoni kis semmi és még is szépen végig száguld rajta pedig elsőnek nem annyira tetszett neki.Különben anyummal ötletünk támadt ami ott kezdődött hogy előző héten beteg lettem és szerdán voltunk,dokinál.Nálunk a gyerekorvosnál kivannak rakva kisgyerekekről képek,és az egyiken mi volt?Hát persze hogy egy kis gyerek és mögötte a háttérben egy kúszó.És akkor anyumnak mondtam hogy "nézd ott a kúszóm",ügye viccből.És akkor eszébe jutott hogy kilehetne rakni egy olyan kiírást hogy gyerek kúszót vennénk,mert az tökéletesen megfelel kutya kúszónak is.Remélem az ötlet beválik.Így boldogan távoztam a dokitól. :) Vissza térve a mai napra gyakoroltunk néha javítottunk de jó volt,ügyes volt.A végén levezetésképpen nem séta mert ahhoz rövid,de holnap szerintem megyünk (fényképezőgéppel) mert már hiányzik régen voltunk.Remélem a német jucik is eltűntek és akkor szabad a pálya.
Erről még eszembe jutott hogy talán pont egy hete vagy szombaton,vasárnap?Mindegy,az a lényeg hogy kint voltam és tőlünk két házzal arrébb van egy öreg keverék szuka kutya,akinek a gazdája egy idős néni,és régebben mikor még nem annyira kutyáztam mondta hogy mindig amikor jó idő van kijönnek sétálni kicsit a kutyával.Tök aranyos. :) És kint voltam Csibivel,és ugye jöttek.Szerencsémre előbb vettem őket észre mint a kelekótya és tereltem is el a figyelmét azonnal.De gondoltam egyet most vagy soha és folytattuk amit abbahagytunk.És nem ment el!!Nagyon büszke voltam rá,csak egyszer odanézett és ennyi volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...