Oldalak

2013. április 16., kedd

Itt a tavasz.


Végre itt van a tavasz.Szerintem mindenki örül neki. :) Hát mi is.Mostanság majd nem mindennap nap járunk sétálni,néha kimarad pár nap de az nem gond.Egyszer lemegyünk a rétre,máskor meg fel a játszóra,és néha pedig mindkettő.Mikor hogy. :) Szerencsére jó idő van,süt a napocska így sokkal jobban "esik" sétálni mint a nagy hóban március közepén.Csibi elégé jól viselkedik behívása jó (mint ezt párszor leírtam már) mondjuk valamelyik nap megint elment és nem figyelt rám,én meg elbújtam és elkezdett keresni.Imádom hogy nem figyel,jön és utána meg kétségbeesetten keres.De ezen kívül jó fiú.Valamilyen új trükköt kellene neki tanítom de már van ötletem. :) Meg lehet összerakok egy kűrt csak úgy.Majd még meglátom.
Vasárnap voltunk anyummal moziba és hazafele mondtam neki hogy megkérdezem az edzőt mikor lesz edzés mert már régen nem láttam ki írva hogy lenne.Erre este még telefonon facebookoztam és látom hogy a Péceli Kutyaiskola rakott ki kiírást 7 perce.És mi volt az? Hát naná hogy itt a tavasz és kezdődik az agility.Hát amint megláttam tökre megörültem.Ha minden igaz most már rendszeressé tudjuk tenni az edzéseket.Én is elkezdek majd "dolgozni" és akkor lesz rá pénz a kutyasétáltatásból.Igaz ezen a héten nem,szerintem még a jövőhéten sem megyünk de utána május környékén irány. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...