Oldalak

2012. december 4., kedd

Újra

Itt vagyok és csináltam videót is.Jól vagyunk különben Csibinek már jó a lába megjavult remélem nem lesz már vele semmi baj.Új trükköt sajátítottunk el (jó lassan végzünk vele) a nyuszi,pitizz kinek hogyan ismert :) Már a legtöbbször megcsinálja néha még nem de dolgozzunk rajta.Amit meg elkezdtem egy videó miatt megtanítani mert tökre bejött eddig is de nem tudtam hogy kell tanítani az a "dobbantás".
 Mutatom a videót : 

Úgy hogy most ebbe fogtunk bele és az már megy hogy rajta térdelek és úgy ugrik fel Csibi.Szerintem nem a legkönnyebb trükk szóval idő még felfogja.:) Ezek után meg a hajol következik.Na azt már nem egyszer elkezdtem és sosem sikerült de most majd....
Ha minden jól megy vasárnap 80% hogy megyünk végre edzésre. :) végreee...
És az agilitys videónk tegnapról :
(rossz minőség telefonos,fújt a szél,hideg volt de nagyon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...