Oldalak

2012. december 22., szombat

Első agility edzés :D

Hát igen ez is eljött...igaz már asszem 2 hete de sosem késő..:)
Reggel szokásosan késésben voltunk de elindultunk és gyorsan oda is értünk.A sulit megtaláltuk igaz kicsit messzebb parkoltunk mint kellett volna de megérkeztünk.Odaértünk kicsit beszélgettünk és anyumnak adtam Csibit és kipakoltunk.Többféle pálya volt már nem emlékszem rájuk de Csibi ügyes volt figyelt amennyire tudott a kutyáktól,új szagoktól.Igaz lassú volt és én sem voltam ott fejben valami nagyon.Nagyon hideg volt a lábam lefagyott de nagyon.Az edző mondta is hogy ki lesz fáradva a végére a sok inger miatt és hát teljesen így is lett hazafele aludt pedig ez nem szokása :) Amitől ugye féltem az hogy hogyan fog viselkedni a kutyákkal.És hát ezt is 5*-re zártuk nagyon ügyes volt pedig kapott figyelmeztető morgást és semmi csak szépen arébb állt.Ettől tartottam a legjobban de ügyes volt :) .A hely nagyon tetszett,a suli,az edző,és a csapattársak a hangulat is jó volt :) Remélem hamarosan megyünk majd  :)

Videó : 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...