Oldalak

2011. szeptember 22., csütörtök

Nagy séta,és gyakorlás

Ma hazaértem a suliból és kimentem Csibihez.
Úgy csóvált hogy nézni is érdemes volt.
Raktam ki pár aksit és ugrott egy picit.Miután
ez megvolt,jött Manó.(a másik kutyánk)
Akkor elpakoltam mindent úgy döntöttem hogy
 indulunk sétálni.De úgy hogy kicsit gyakoroljuk
a behívást.Amit előző blogbejegyzésemben írtam.
Kint voltunk 10 percet hátul,és bejöttem kicsit gépezni.Felraktam amiket csináltam képet(ket)----->
És egy ilyen 1 óra múlva kimentem megint.





                                                                                
Elmentünk sétálni.De most úgy gondoltam hogy  
elmegyünk a Galga fele hogy ne mindig ugyanott menjünk.Elindultunk és odafele fotóztam egy kicsit a tájat.Meg mondjuk vissza fele inkább csak Csipkémet.De amikor jöttünk akkor kint voltak dolgozni(kapálni...)éa kettő kutya volt velük.Komondorok vagy nem tudom milyen fajták de fehérek.Úgy elkezdték Csibit ugatni hogy csak na.     
De nem jöttek oda hozzánk,mondjuk nem is baj.
Párszor behívtam hogy rögzüljön benne,és hazajöttünk.:)Voltunk vagy fél órát kint,ami elég is volt.Még gyűjtöttem 3 követ amik nagyon megtetszettek igaz nem a legszebbek.
                                                                                                                                                     .


Mi van ott?

Kedvenc<3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...