Oldalak

2011. szeptember 21., szerda

Gyakorlás

Ma egy nagyon jó kis programunk volt.Blökin megkérdeztem hogy hogyan tudnám hatékonyan megtanítani Csibinek a behívást.Azt ajánlották hogy az én esetemben úgy csináltam hogy madzagból vágtam le kb 5méter hosszú részt,és rácsatoltam Csibinek a nyakörvéhez.És mentünk hátra a homokos részhez.Ott elsőnek sétáltunk úgy hogy érezze hogy pórázon van.Utána meg úgy hogy nem fogtam a madzagot csak húzta maga után hogyha megindul magyarul hívásra nem jön vissza,akkor megtudjam állítani úgy hogy rálépek a madzag végére.És bevált.Egyszer akart elmenni,és akkor is sikerült rálépnem.
Hazajöttünk és hagytam hagy igyon,és ráraktam a flexi pórázt és írány surány sétálni.Megálltunk a játszón és hintáztam egyet.Kapott jó sok simit a kint lévő gyerekektől.:)Utána pedig hazajöttünk.
Erről jutt eszembe hogy amikor kint voltunk a Györki tón(következő bejegyzésben írok róla)egy csomóan ott is megsimizték,és mondták is hogy nagyon aranyos.Végre egyszer valamikor nem ledögözték hanem aranyosnak mondták.A további részletek holnap délután várhatók.
És befejezésként pár kép:
Nem kell mindig a gazdira nézni..

Hempereg közben..

Pacsi..

Nini,egy nyelv!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...