Oldalak

2013. október 17., csütörtök

Visszatérés.

Visszatértünk. Nincsen semmi mondanivalóm miért nem írtam szokásos nem volt kedvem,nem értem rá,nem volt miről. :) De most írok.
A nyár szuperül telt,teljes egészében. Sokat voltunk sétálni legfőképpen a tónál de azért előfordultunk a játszótér fele is. Ki merem jelenteni hogy Csibi behívhatósága 98%-os már. Néha kicsit lankad a figyelme és fontosabb a szag,de általában jön. Mostanság leszoktam arról hogy jutalmat viszek a sétákra,csak hanggal,simogatással jutalmazok. Nincsen sok értelme a párizsinak,mert keveset hívom be és mindig megmarad a táskában. Magyarul felhagytam vele. Az agility-t majd nem az egész nyáron hanyagoltam,sőt húzz a teljesen felé. Mondjuk a vége felé egyszer-kétszer raktam ki pályát de különben semmi. Picit meg is látszott rajtunk,de szerintem jót is tett a kis pihenés. Ráadást már Csibi sem 4 éves hanem 9 lesz és már azért fáradékonyabb. Jó annyival azért nem,sokan nem hiszik el így sem hogy 9 éves. A séták alkalmával általában tóra látogatunk el,ritkán le a Galgához is. Talán nyár közepén vagy pontosan nem is tudom mikor lehet később találkoztunk a sétálóhelyükön egy bácsival akinek van egy magyar vizslája. Azóta többször is összefutottunk és szoktunk beszélgetni. Nagyon kedves és legalább egy picit Csibi sincsen egyedül. Ennek örülök. :) Szoktam több kutyást is látni. Van egy dobermannos meg múltkor láttam talán egy goldent? Nem tudom. Ja meg még egy vizslás bácsi de őt ritkán látom. Sőt tőlünk nem messze lakik egy bácsi Ő is szokta sétáltatni a kutyáját de csak pórázon és rövidet sétálnak,de legalább viszi. Végül is kicsit fellendült a kutyás élet picike falumban. Rá fér. A trükkök terén nem tanulunk nagyon semmit talán a dobbantás már jobban megy,de egyenlőre még nem szoktam felállni teljesen lábra hanem térdelek. Csibi alacsony magasságú így nem tud magasra ugrani. Tanultuk még azt a trükköt mikor "rálép" a lábra (gőzöm sincsen mi a neve) az már teljes egészében megy. Majd még fejlesztem tovább hogy lépkedjünk is. Kiderül. Ezen kívül semmit csak tökéletesítettük amit már eddig tudtunk. Végül is nagyon jól telt a nyarunk. :) És itt van lassan a karácsony,szilveszter.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...