Oldalak

2011. december 12., hétfő

Happy End!

Mielőtt elmentünk sétálni átvettük itthon a forgot,ül,fekszik,marad és a hopp-ot.Mentek főleg hogy rádolgoztam a forogra.:)Utána elmentünk sétálni.Kimentünk hátra a kis tóhoz(így hívom)és ott megint trükköztünk.Az ugrásokat gyakoroltuk,meg a körbe trükköt.Utána elengedtem és NEM ment el.Annyira örültem neki.:)
Utána folytattuk és egész végig figyelt,és csinálta.Gyakoroltuk a többit és mindegyik ment.Kivéve a kúszikot de gyakoroltuk és újra a régi lett.:)Utána a szlalom következett ahol elsőnek átvettem úgy hogy sokkal lejebb "mentem" és mutattam merre,és negyedik után jutalom.Kelett párszor javítani de a végére már ment úgy is hogy már majdnem teljesen felálltam és úgy.A nyolcas ugyanígy volt,ez is már szuperül megy.Rájöttem hogy Csibi utcán máshogy viselkedik,máshogyan figyel rám.Így majd most többször megyünk utcára gyakorolni ott a fegyelmet.Meg majd kiakarom kérni mások véleményét a hátam mögött követésről.Mert ugye én vagyok a vezető ő meg a követő,de ez még nem pontosan van így.
Megkaptam Cesar Millan könyvét most azt bújom,de fel kell fogni hogy mit mond.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...