Oldalak

2011. november 30., szerda

Kis változás.

 Tegnap vagyis kedden reggel éppen suliba készülődtem amikor rosszul lettem már mint fájt a hasam meg stb.,és nem mentem suliba.De egész nap szarul voltam így sajnos Csibihez sem tudtam kimenni,csak egy kis simire.
Egy kis szlalom gyakorlás.Csibihez képest jól ment,igaz van rajta javítani való meg hát nem éppen ilyen hogyis
mondjam szlalom rudak kellenének de nekünk ez is megteszi.Persze engem ne is nézzetek mert borzadály.

 
      


Akkor kis ugrálósat ami szuperül megy,csak kaptam kis tanácsot Krisztitől hogy min kell javítani és az a javítás a fordulatokban kell.: )



És itt van ugyebár Csibike ásós tehetsége is.:)))
 

Egyenlőre ennyi videót hoztam,és mint látjátok megváltozott az egész blog is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...