Oldalak

2011. május 28., szombat

Állatorvos

Csibit szerdán 7-órára vittük állatorvoshoz,Hatvanba Dr.Töltéssy Zsolthoz.:)
Jó orvos!:)Fél hét környékén kimentem megfésültem,megitattam mégegyszer de nem ivott:/.
Mindegy,gondoltam.Mondtam papámnak fogja meg míg bemegyek a pénztárcáért,
oltási könyvért,telefonért,törülközőért(ezen szokott a kocsiban feküdni).
 10perc múlva jött anyum és indultunk......
 Mikor odaértünk egy bulldog fajtájú kutya volt előttünk
meg egy kis kosárkában 2-3 puli...:)Nagyon cukik voltak...
Mi 3.-nak mentünk be de úgy hogy Csibi nagyon izgatott volt,
minden kutyához odaakart menni,persze nem engedettem.
Egyszer kimentünk hagy végezze el a "nagy" dolgát.
Aztán sorra kerültünk...Bementünk mondta az orvos
rakjam fel az asztalra,felraktam.Előkészült az oltásra,
és beadta.Csibi meg se nyikkant,egy szót sem..:/
Utána mondta hogy add egy új oltási könyvet:)
Odaadta a féregtelenítőt és hazajöttünk.
Miután megérkeztünk,párizsiban odadtam a féregtelenítőt
ás elmentünk sétálni....

Ma kapott egy új fésűt,amivel jobban megtudom fésülni,
de ugyanolyan volt ez a nap mint a többi.Voltunk sétálni.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...